29 lipca 2013

Festiwal Ryśka


V Festiwal Muzyczny im. Ryśka Riedla "Ku Przestrodze", w tym roku połączony z I zlotem motocyklowym "Harley mój".
W pierwszym dni zagrali:
Jacek Dewódzki&Rewolucja

Śląska Grupa Bluesowa
TSA ^^

Cree
I na koniec Dżem (z perspektywy budki akustycznej)
 I to by było na tyle soboty.

W niedzielne przedpołudnie w planetarium śląskim odbył się również dżemowy pokaz "Podróż Małego Księcia". Wystąpił w nim Maciej Balcar, a całość zakończył utwór "Do kołyski".
Gwiazdami drugiego dnia festiwalu byli:
Ścigani
Partyzant
Zemollem, a po nich Riders
Na koniec niezbyt perfekcyjne fotki Perfektu
Perfekt i Dzieci Kotana czyli Niepokonani

Oto do czego można wykorzystać Antyradio ;]


"Stracone lata przypominają o sobie całe życie."

4 komentarze:

  1. Hello :-). A na woodstok się wybierasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, ale niestety nie mam możliwości =[

      Usuń
  2. A ja już dawno na żadnym koncercie nie byłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj.... Ja bym bez tego żyć nie mogła. Latka lecą, ale w tej kwestii nic się nie zmienia =]

      Usuń