31 maja 2014

Rogoźnik & Przedbórz

Pierwsza w tym sezonie dłuższa trasa. Ponad 300km wpadło.
Zaliczony Moto Rock Festival w Rogoźniku i Motoserce w Przedborzu.
Straty: 1 kluczyk do kufra (mojego niestety) i 1 szlif :( Ale na szczęście wszyscy żyją :)
Jeden z trzech UniMoto
Dżemowe moto. Piękne!
Jakieś białe adidaski popsuły mi foto ;]
 Nawet ja z Hondką się załapałam- tu jeszcze miałam kluczyk do kufra, nasze ostatnie chwile razem =P
Motoserce Przedbórz
"Ludzie zawsze sprawiają nam zawód i niemądrze jest oczekiwać od nich zbyt wiele."
[Dean Koontz "Fałszywa pamięć"]

2 komentarze:

  1. a to o to chodziło z tym .."przedbozu":) Teraz wszystko jasne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he jeszcze wczoraj rano nie wiedziałam, że taka miejscowość istnieje i miałam nie lada problem jak się to pisze "Przedbórz" czy "Przedbóż" ;)

      Usuń